SSブログ

トリプルBBB [ココロ目]

バラして
バラ売り
バラエティ


IMG_8852 のコピー.jpg

帰属意識

ゲキ下がる


Money (That's What I Want)

Paul Revere & The Raiders '65
太陽くんの好きな入場無料をディスる歌


Songwriter(s)
Janie Bradford、Berry Gordy

Released in 1963
From the Album “With the Beatles”

*原詞の引用は太字

The best things in life are free
But you can keep 'em for the birds and bees

人生で一番素敵なものは…タダ!
だけどそんなの鳥や蜂どもにくれてやるよ

Now, give me money (That's what I want)
That's what I want (That's what I want)
That's what I want, yeah (That's what I want)
That's what I want

さあ 金をくれ(それが俺の欲しいもの)
そう俺が欲しいもの(それが俺の欲しいもの)
それが俺がほしいもの(そいつが欲しいのさ)
おわかりかい?

Your lovin' gives me a thrill
But your lovin' don't pay my bills

おまえの愛はゾクゾクさせる
だけどそいつじゃ俺の請求書は払えない

Now, give me money (That's what I want)
That's what I want (That's what I want)
That's what I want, oh yeah (That's what I want)
That's what I want

さあ 金をくれ(それが俺の欲しいもの)
そう俺が欲しいもの(それが俺の欲しいもの)
それが俺がほしいもの(そいつが欲しいのさ)
おわかりかい?

Money don't get everything, it's true
What it don't get, I can't use

金じゃすべては変えない その通りさ
だけど買えなきゃ 使えないだろ

Now, give me money (That's what I want)
That's what I want (That's what I want)
That's what I want, yeah (That's what I want)
That's what I want, whoa

Money don't get everything, it's true
What it don't get, I can't use

金じゃすべては変えない その通りさ
だけど買えなきゃ 使えないだろ

Now, give me money (That's what I want)
That's what I want (That's what I want)
That's what I want, yeah (That's what I want)
That's what I want

なあ 金をくれ(それが俺の欲しいもの)
そう俺が欲しいもの(それが俺の欲しいもの)
それが俺がほしいもの(そいつが欲しいのさ)
おわかりかい?

Well, now, give me money (That's what I want)
Whole lot of money (That's what I want)
Wow, yeah, I wanna be free (That's what I want)
Oh, a lot of money (That's what I want)
That's what I want, yeah (That's what I want)
That's what I want
Well, now, give me money (That's what I want)
Whole lot of money (That's what I want)
Wow, yeah, you know I need money (That's what I want)
Oh, now, give me money (That's what I want)
That's what I want, yeah (That's what I want)
That's what I want

日本語訳 by 音時

Here They Come! & Midnight Ride (2 on 1)

Here They Come! & Midnight Ride (2 on 1)

  • 出版社/メーカー: SPV
  • 発売日: 2009/02/17
  • メディア: CD

nice!(0)  コメント(0) 
共通テーマ:音楽

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:[必須]
URL:[必須]
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。